parallax background

کمیته تامین مواد خوراکی

کمیته اعتبار سنجی و مالکیت معنوی
مهر ۱۵, ۱۳۹۹
کمیته خوراک بین الملل
مهر ۱۵, ۱۳۹۹

کمیته تامین کنندگان مواد خوراکی

تأمین‌کنندگان مواد خوراکی، شامل کلیه گروه‌ها و مراکز مرتبط با تأمین و توزیع مواد و محصولات خوراکی به دست مصرف کننده است. هدف از ایجاد این کمیته، حمایت معنوی و قانونی از فعالیت‌های این مراکز است. محورهای این کمیته به شرح زیر می‌باشد:

  • بررسی کارشناسی و ارائه راه‌حل برای مسائل و مشکلات مراکز تأمین کننده خوراک ایرانی و شبکه توزیع آن؛
  • ارائه راهکار در راستای کنترل قیمت خرید و بهبود کیفیت خدمات در جهت رفع مشکلات بین مراکز تأمین کننده خوراک ایرانی و شرکت‌های پخش و عمده فروشی‌ها؛
  • آگاه‌سازی تامین‌کنندگان مواد غذایی از حقوق قانونی و حمایت از آن‌ها در ادارات و سازمان‌ها و دفاع از حقوق آنان در سازمان‌های مرتبط
  • ارائه راهکارهای مقابله و رقابت سالم در چهارچوب قوانین با برندهای خارجی؛
  • ترویج خرید و فروش محصولات ایرانی و ترغیب خرده مراکز توزیعی به خرید محصولات ایرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی؛
  • ارائه سازوکارهای لازم جهت توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل مواد خوراکی با قوانین ویژه(ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی)؛
  • ارائه راهکارهای کاهش هزینه حمل‌و‌نقل محصولات خوراکی با حمایت نهادها و سازمان‌ها؛
  • ارائه راهکارهای عملی اصلاح سیستم توزیع برون شهری، درون شهری و مویرگی محصولات خوراکی در جهت کنترل قیمت تمام شده و حفظ منافع مصرف کنندگان؛
  • بررسی و ارائه راهکار جهت حفظ استاندارد و حرفه‌ای محصولات خوراکی و مواد اولیه تولید خوراک ایرانی و کنترل آلودگی‌های محیطی در شرکت‌ها و مراحل پخش محصولات؛
  • ارائه مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان‌ها در حوزه حمل و نقل صنایع غذایی و مواد اولیه آن و ارائه راهکارهای لازم در این مورد؛
  • حمایت از شرکت‌های پخش صنایع غذایی در مراجع دولتی و بخش خصوصی در راستای توانمندسازی آنان؛
  • کمک به تقویت و رقابت‌پذیری شرکت‌های پخش و ایجاد و تقویت مزیت‌های رقابتی آنان در راستای مقابله با سیستم توزیع زیرزمینی کالای قاچاق و غیراستاندارد؛
  • ارائه راهکار عملی به مراکز جهت رعایت قوانین اتحادیه ای و سازمانی؛
  • حمایت از مراکز توزیعی در امور مالیاتی و تأمین اجتماعی در راستای پرداخت واقعی حقوق دولتی بر مبنای درآمد واقعی و کنترل هزینه‌های سرباری واحد صنفی؛
  • ترویج خرید و فروش محصولات ایرانی در مردم و ترغیب مراکز توزیعی به خرید محصولات ایرانی برای طبخ و تهیه غذا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی.

کافل


کافل


کافل


دیدگاه ها بسته شده است