parallax background

کمیته برند تجاری

کمیته واحد های تولیدی صنعتی
مهر ۱۵, ۱۳۹۹
کمیته گردشگری خوراک
مهر ۱۵, ۱۳۹۹
کمیته واحد های تولیدی صنعتی
مهر ۱۵, ۱۳۹۹
کمیته گردشگری خوراک
مهر ۱۵, ۱۳۹۹

کمیته برند تجاری

این کمیته به دنبال راهکارهای مناسب برای برندسازی و حمایت از برندهای موجود داخلی در زمینه صنعت خوراک در سطح ملی و بین‌المللی می‌باشد. محورهای این کمیته به شرح زیر است:

  • بررسی سازوکارها و ابزارهای مناسب برای برندسازی محصولات تولیدی غذایی و معرفی الگوهای برتر در این حوزه؛
  • بررسی سازوکارهای لازم برای حمایت و تقویت برندهای موجود تولیدی و توزیعی خوراکی؛
  • حمایت از برند محصولات ایرانی در سطح بین‌المللی؛
  • بررسی سازوکارهای لازم برای کسب اطلاعات مورد نیاز به‌منظور بررسی و تجزیه و تحلیل بازارهای بین‌المللی در راستای پیشنهاد برندهای مناسب در زمینه فعالیت‌های اقتصادی؛
  • ارائه سازوکارهای لازم برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز جهت استفاده از فناوری اطلاعات در تولید و تجارت صنایع خوراکی.

کافل


کافل


کافل


دیدگاه ها بسته شده است