
کمیته واحد های تولیدی صنعتی
مهر ۱۵, ۱۳۹۹
کمیته گردشگری خوراک
مهر ۱۵, ۱۳۹۹کمیته برند تجاری
این کمیته به دنبال راهکارهای مناسب برای برندسازی و حمایت از برندهای موجود داخلی در زمینه صنعت خوراک در سطح ملی و بینالمللی میباشد. محورهای این کمیته به شرح زیر است:
- بررسی سازوکارها و ابزارهای مناسب برای برندسازی محصولات تولیدی غذایی و معرفی الگوهای برتر در این حوزه؛
- بررسی سازوکارهای لازم برای حمایت و تقویت برندهای موجود تولیدی و توزیعی خوراکی؛
- حمایت از برند محصولات ایرانی در سطح بینالمللی؛
- بررسی سازوکارهای لازم برای کسب اطلاعات مورد نیاز بهمنظور بررسی و تجزیه و تحلیل بازارهای بینالمللی در راستای پیشنهاد برندهای مناسب در زمینه فعالیتهای اقتصادی؛
- ارائه سازوکارهای لازم برای تأمین زیرساختهای مورد نیاز جهت استفاده از فناوری اطلاعات در تولید و تجارت صنایع خوراکی.

کافل

کافل
