کمیته راهنمای گردشگری خوراک
مهر ۱۶, ۱۳۹۹کمیته دمنوش ها و افزودنی ها
مهر ۱۶, ۱۳۹۹کمیته مسئولیت های اجتماعی
هدف اصلی این کمیته، ترویج و ترغیب مردم به حمایت از تولیدات داخلی بهویژه محصولات خوراکی با ارائه الگوهای اسلامی و ایرانی و حمایت از تشکلهای مردمی و اقتصادی است. محورهای این کمیته عبارت است از:
- ترویج خرید و فروش محصولات ایرانی در بین مردم و ترغیب مراکز توزیعی به خرید محصولات ایرانی برای طبخ و تهیه خوراک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید؛
- حمایت از مراکز توزیعی در ادارات و سازمانها و ارائه پیشنهادات بهمنظور دفاع از حقوق آنها درسازمانهای ذیربط؛
- ارائه الگوهاي اسلامي و ايراني به جامعه در جهت امور مدني و اجتماعي و تسهيل پذيرفتن مسئوليت در قبال تولیدات ایرانی؛
- بررسي راهكارهاي افزايش اخلاق حرفهاي در كسب و كار خوراک با ارائه الگوي اسلامي و ايراني؛
- رصد کردن شاخصهای اثرگذار بر فضای کسبوکار خوراک ایرانی و تلاش برای بهبود وضعیت آنان؛
- لزوم بررسی قوانین مانع توسعه خوراک ایرانی و پیگیری اصلاح رویهها؛
- تدوین نظامنامه ارتباط اطلس خوراک ایرانی با تشکلهای اقتصادی و مردمی بزرگ کشور؛
- ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه تشکلهای اقتصادی و مردمی درباره خوراک ایرانی؛
- ساماندهی، ایجاد و ثبت تشکلهای اقتصادی و مردمی فعال برای آن دسته از فعالیتهای اقتصادی و مردمی که فاقد تشکل فعال میباشند؛
- ارزیابی عملکرد کمی و کیفی تشکلهای اقتصادی و مردمی موجود خوراک جهت ارتقاء عملکرد آنها؛
- جلوگیری از فعالیت موازی تشکلها با ایجاد انسجام، هماهنگی و تقسیم کار بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار.